thumbnail

AKHIRNYA TERBONGKAR PUNCA SEBENAR AYDA JEBAT SEMAKIN KURUS KERING,,,TAK SANGKA AYDA SANGGUP LAKUKAN PERKARA MACAM TU...

Kalau Anda pengikut akaun Instagram pelakon dan penyanyi Ayda Jebat, mesti ada tengok gambar terbaru yang dimuat naik oleh Ayda kan?? Korang perasan tak setiap kali Ayda muat naik gambar terbaru, mesti akan ada peminat beliau tinggalkan komen di gambar tersebut mengatakan yang Ayda ni dah semakin kurus.. Korang perasan tak

Baru-baru ini, peminat Ayda telah mendapat berita yang artis kesayangan dorang tu dah jatuh sakit semasa melakukan penggambaran di New Zealand.. Disebabkan badan yang terlalu kurus dan perubahan cuaca yang sangat berbeza berbanding di Malaysia, Ayda dah kena demam panas..




Ramai peminat yang menyangkakan berat badan Ayda turun disebabkan demam panas teruk yang beliau alami semasa di New Zealand..

Untuk tidak membuatkan peminat beliau terus risau.. Ayda telah mendedahkan yang badannya semakin kurus bukan sebab demam yang beliau alami, tetapi sebab mahu menghayati watak terbaru beliau didalam filem ‘Pinjamkan Hatiku’ yang sedang melakukan pengambaran di New Zealand.. Untuk filem tersebut Ayda telah digandingkan bersama Farid Kamil dan ada beberapa babak di dalam filem yang diarahkan oleh Osman Ali itu memerlukan Ayda untuk ‘nampak’ sakit..

Itu yang Ayda kena turunkan berat badan sekurang-kurangnya 3 kilo demi watak tersebut.. Berat badan asal Ayda sebelum ini adalah 45 kilo, tapi untuk menghayati watak punya pasal Ayda berjaya turunkan berat badannya sehingga tinggal 41 kilo..

Bukan senang nak jadi artis tau.. Dapat watak sakit, jadi kenalah turunkan berat badan untuk nampak sakit..

Badan Ayda ni dah la sememangnya dah kurus.. Dapat pulak watak orang sakit, makin kurus la jawabnya.. Risau sungguh la peminat dengan artis kesayangan dorang ni.. 


Punca lelaki jatuh hati dengan gadis berbaju muslimah.


Tips promosi bisnes online untuk diberi secara percuma.

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

loading...