thumbnail

Dipercayai Lebih 160 Tahun, Kanta Lekap Ini Jadi Pilihan Wanita

Hadir dengan rekaan yang mengutamakan kecantikan, keselesaan dan juga kesemalatan, prestasi Bausch + Lomb yang sudah dipercayai lebih 160 tahun, kini hadir denga kanta lekap terbaru – Lacelle Diamond Daily.

Mengapa Ia Lebih Selamat?

Peka dengan keperluan wanita yang mahu terus kekal cantik selain tidak perlu menggadaikan keselamatan terutamanya bahagian mata, Lacelle Diamond Daily adalah kanta lekap pakai buang harian demi keselesaan maksimum mata. Malah perkara tersebut diakui sendiri oleh Pengarah Urusan Bausch + Lomb Malaysia, Jake Kim.

“Selama berabad lamanya, wanita telah melalui bahaya risiko dan penyeksaan yang berpanjangan demi kecantikan. Kami percaya bahawa wanita tidak harus mengambil risiko kesihatan demi kecantikan mereka”

“Dengan Bausch + Lomb, kecantikan seiring dengan keselesaan, fungsi dan keselamatan,” katanya dalam pelancaran baru-baru ini di Hotel Royale Bintang, The Curve. Selain itu, duta produk ini juga menjamin keselesaan maksimum bagi mereka yang memakai kanta lekap ini.

1- Dipercayai Lebih 160 Tahun, Kanta Lekap Ini Jadi Pilihan Wanita - ROTIKAYA

Malah Lacelle Diamond Daily juga sebenarnya meringankan beban pemakai daripada penjagaan yang diperlukan untuk kanta lekap biasa. Kebersihan juga dijamin dan pemakai boleh memulakan setiap hari dengan kanta lekap yang bersih dan steril.

3- Dipercayai Lebih 160 Tahun, Kanta Lekap Ini Jadi Pilihan Wanita - ROTIKAYA

Untuk kesesuaian dengan sebarang personaliti atau gaya, Lacelle Diamond Daily boleh didapati dalam 3 warna yang berbeza – Aqua Glacier, Champagne Brown dan Pink Rose.

Aqua Glacier – Kilauan Aqua Glacier yang membayangkan keseronokan, mudah didekati dan personaliti yang menyegarkan.
Champagne Brown – Menyalakan wajah serta merta dengan warna coklat yang mempesonakan. Memberi gaya semulajadi.
Pink Rose – Untuk mata tampak feminin dengan kilauan gemilang yang tersendiri. Pink Rose adalah simbol klasik bagi kelembutan.

4- Dipercayai Lebih 160 Tahun, Kanta Lekap Ini Jadi Pilihan Wanita - ROTIKAYA

Lacelle Diamond Daily boleh didapati di semua kedai-kedai optik utama di seluruh negara. Ia dijual pada harga RM42 sekotak untuk 10 keping dan RM110 sekotak untuk 30 keping.

5- Dipercayai Lebih 160 Tahun, Kanta Lekap Ini Jadi Pilihan Wanita - ROTIKAYA



Punca lelaki jatuh hati dengan gadis berbaju muslimah.


Tips promosi bisnes online untuk diberi secara percuma.

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

loading...