thumbnail

'Saya Tidak Kisah Dia Nak Kahwin Tiga Atau Empat Tapi...'

Berbicara mengenai kontroversi berkenaan, Adira akui beliau ada merasa sakit didalam hati. Namun, beliau tidak mahu lagi mengenangkan perkara itu dan percaya apa yang berlaku ada pengajarannya tersendiri.


Sebagai isteri dan ketika itu sedang mengandung, bila dapat tahu mengenai video tersebut, tipulah kalau saya tak sakit hati tetapi bila tahu cerita sebenar kenapa benda itu terjadi, saya sudah okey.

Urusan saya dengan Ruhainies juga sudah selesai. Saya tidak marah atau simpan apa-apa. Biarlah apa yang terjadi di antara saya, suami, madu dan Ruhainies menjadi simpanan saya sahaja.

Buat Adira, beliau akui tidak kisah jika suaminya itu mahu berkahwin lagi asalkan Dato Red  mampu untuk menjaga hati isteri-isterinya dengan baik.

Saya tidak ada masalah jika dia ingin berkahwin tiga atau empat sekali pun. Janji, dia boleh jaga semua isterinya dengan baik. Jangan kahwin selagi tidak boleh berlaku adil.

Pada masa yang sama Adira memberitahu kontroversi yang melanda membuat beliau lebih untuk menjaga hatinya sendiri daripada orang lain dan ingin menumpukan sepenuh perhatian kepada anaknya yang bakal dilahirkan sekitar bulan Mac 2017 nanti.


Punca lelaki jatuh hati dengan gadis berbaju muslimah.


Tips promosi bisnes online untuk diberi secara percuma.

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

loading...