thumbnail

MOHON SHARE!!! CARA MENDAPATKAN CALL MURAH UNTUK SMARTPHONE ANDA!!!! MEMANG BOLEH JIMAT DENGAN CARA NI!!! TAK SANGKA CARA NI PUN WUJUD!!!


Buat panggilan murah dengan WafyCall

Tahukah anda untuk anda mendapatkan kadar panggilan iaitu call yang paling murah tidak lain tidak bukan hanyalah dengan menggunakan sistem VoIP iaitu membuat panggilan melalui internet seperti Skype, Whatsapp call dan sebagainya. Rasanya semua orang tahu tentang panggilan melalui internet seperti ini bukan? Masalah yang terjadi adalah, walaupun sudah tahu, tetapi ramai yang kurang berminat menggunakannya. Kenapa? Kerana masalah kualiti panggilan suara yang kurang jelas, tersangkut sangkut dan tidak puas walaupun ianya boleh dikatakan HAMPIR PERCUMA kadar cas panggilannya.
Namun begitu, kita terpaksa menerima hakikat yang di masa hadapan nanti pasti panggilan melalui internet akan bertambah popular jika kualiti internet semakin baik. Pengguna sekarang semuanya ke arah penjimatan. Sebab itu mana mana simkad yang memberikan kelebihan seperti “basic internet” pasti ramai yang guna. Oleh itu tidak mustahil aplikasi VoIP akan popular tidak lama lagi kerana faktor penjimatan.
Buat panggilan murah dengan WafyCall
Buat panggilan murah dengan WafyCall

Kadar Panggilan Murah Dan Jimat Dengan WafyCall

Jadi, soalannya di sini, bolehkah anda kini mendapatkan servis atau mana mana perkhidmatan yang menawarkan kadar call panggilan yang murah dan menjimatkan? Ya ada! Di aritkel ini saya mahu perkenalkan anda dengan WafyCall. Aplikasi ini sama seprtti Whatsapp dan juga Skype. Boleh boleh membuat panggilan melalui internet dan juga line biasa. Dan dalam masa yang sama anda berpeluang menjana pendapatan. Berminat?
Aplikasi WafyCall ini adalah aplikasi yang dibina khas untuk pengguna smartphone android dan juga iOS. Dan harga bayaran permulaan adalah sebanyak RM47.70 sahaja. Dan anda akan dapat 1 Aplikasi WafyCall yang didaftarkan di bawah no tel anda, kredit panggilan WafyCall bernilai RM20 dan satu akaun Wafy (Wafy Management System) online.
Kenapa perlu pakai WafyCall ini. Jawapannya adalah kerana, kualiti panggilan suaranya adalah lebih terbaik, panggilan melalui internet adalah percuma, panggilan kepada line telefon lebih murah dari kadar telco semasa iaitu 9 sen seminit dan panggilan antarabangsa pula lebih murah dari kadar IDD dan di samping itu juga anda berpeluang jana pendapatan pasif jika berminat mempromosi dan memperkenalkan kepada orang lain. 


Punca lelaki jatuh hati dengan gadis berbaju muslimah.


Tips promosi bisnes online untuk diberi secara percuma.

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

1 Comments

avatar

Tolonglah jangan copy paste artikel orang lain.letaklah no phone orang yang tulis artikel ni.

Reply Delete

loading...